Marije Horbach

Marije beoefent yoga sinds 2008. Ze kwam via yoga in aanraking met Pilates. Ze focust in haar lessen graag op de combinatie tussen lenigheid en kracht. De core is zo belangrijk in veel (yoga)lessen, maar wat is dat precies en hoe gebruik je het?

In veel van haar yogalessen ziet ze dat er een hoop mensen zijn die wel lenig zijn van yoga, maar niet altijd de kracht hebben om de lenigheid te kunnen ondersteunen. Hoe sterker je core is, des te meer kracht en stabiliteit er getransformeerd wordt naar de rest van je lichaam. In haar Pilateslessen focust Marije op kracht en core en hoe deze toegepast kan worden in yoga. Haar lessen zijn vaak technisch met een hoop uitleg. Naast het geven van yoga en Pilates lessen in Amsterdam, organiseert zij ook yogaweken in Italie.