Het Nieuwe Yogaboek

Anicha is Sanskriet voor verandering. Bij Anicha yoga staan drie persoonlijke doelen centraal: bewustwording, verbinding en vrijheid. Als je je bewust wordt van je grenzen, kun je die verleggen en zul je beter in staat zijn je te verbinden met je diepste potentieel. Dan pas kun je echte vrijheid ervaren.

Anicha yoga richt zich dus ook op het leven na de yoga, want de échte yoga begint volgens Johan pas als je van de mat af stapt.
Het Nieuwe Yogaboek biedt uitgebreide achtergrondinformatie over de geschiedenis van yoga, filosofie, meditatie, de verschillende yogastijlen en de anatomie van het menselijk lichaam.

Het rijk geïllustreerde boek is een must have voor iedereen die nieuwsgierig is naar yoga, maar ook voor de gevorderde yogi die zijn kennis wil verdiepen en practice wil verbeteren. Ook bevat het nuttige tips voor wie zelf een goede yogaleraar wil worden.  Je kunt dit boek hier online kopen.