Yoga Alliance en diploma's

Yin yoga opleiding 200 uur

Yoga Alliance

De Yin Yoga opleiding 200 uur is erkend door de Yoga Alliance. RYT is het internationale keurmerk voor yogaleraren.

Het Nieuwe Yoganetwerk - Dé certificering van De Nieuwe Yogaschool

Deze training is ook gecertificeerd door Het Nieuwe Yoganetwerk. Dit is het netwerk van en voor yogadocenten, trainers en coaches, die door De Nieuwe Yogaschool zijn opgeleid. De waarden waar ons opleidingsinstituut en het Nieuwe Yoga Netwerk voor staan zijn veiligheid, verbinding, integriteit en gelijkwaardigheid. Bezoek de website van Het Nieuwe Yoganetwerk voor meer informatie.

Studentenervaring

“Ik ben eeuwig dankbaar voor de kennis en inzichten die ik heb opgedaan tijdens de Vinyasa Yoga opleiding. Door de liefdevolle en professionele begeleiding van Johan werden we al snel een hechte groep en na elke trainingsdag kwam ik vol energie en nieuwe kennis en inzichten thuis. Je wordt niet alleen klaar gestoomd om een goede yogadocente te worden, maar het is tevens een innerlijk reis die je doormaakt. Johan en zijn team hebben mij echt weten te raken, mijn liefde voor yoga doen verveelvoudigen en mij een vertrouwen gegeven waarmee ik heerlijk aan de slag kon als nieuwe docent.”

- Binkie Touber -