Slow Flow & Gentle Flow (Vinyasa)

Slow flow en Gentle Flow zijn prachtige practices om je de basis van Vinyasa flow yoga eigen te maken. Kom in je lichaam, verdiep je ademhaling en flow vloeiend van de ene yogahouding naar de volgende.

Gedurende deze lessen synchroniseren we ademhaling en beweging en besteden we aandacht aan de uitlijning van de yogahoudingen. Het tempo ligt lager, waardoor er alle ruimte is om aan de transities tussen de houdingen te werken.

Deze lessen zijn een goede manier voor beginners om vinyasa flow yoga te leren en fijn voor iedere yoga beoefenaar die behoefte heeft aan een langzame, vloeiende en bewuste flow.

Ben je zwanger of heb je een specifieke blessure? Laat het de docent vooraf dan weten, zodat hij of zij je kan adviseren.

Slow flow and Gentle Flow is a great way to learn and to practice the fundamentals of Vinyasa flow yoga. Ease into your body, deepen your breath and flow smoothly from one pose to the next.

During these classes attention is given to synchronizing the breath and movement as well as to the alignment of the poses. The tempo is slower, which is great for working on your transitions from one pose to the next.

The class is a good way for beginners to learn Vinyasa flow yoga and is also enjoyable for all levels of practitioners who are in the mood for a slow, smooth and conscious flow.

Are you pregnant or do you have a specific injury? Let the teacher know in advance so they can guide you.