DNYS x Holistik

een samenwerking voor yoga, welzijn en meer

Holistik is een initiatief van Evelyn van Hasselt (1977) en Karlijn Visser (1986). Samen vormen zij de hoofdredactie van het online magazine dat ze in 2016 hebben opgericht. Zonder uitgeverij. En zonder investeerders. Dit maakt Holistik tot een 100% onafhankelijk en selfmade platform.

"We willen jou als lezer (weer) laten voelen dat je onderdeel uitmaakt van een groter geheel. Want als één ding ons duidelijk is geworden in het leven, dan is het dit: je gelukkig voelen begint bij verbinding. Verbinding met jezelf, de mensen om je heen, de natuur en – voor diegenen die er voor open staan – zelfs met de kosmos."
DNYS x Holistik

Ontdek onze samenwerking

GRATIS livestream les

haal de yogadocent in huis

Bijna alle yoga- adem en meditatielessen die we aanbieden in onze studio in Amsterdam zijn tegelijkertijd live te volgen als online yogales via onze professionele livestream. Ideaal als je wat verder weg woont, door omstandigheden niet naar de school kunt komen of gewoon zin hebt om thuis yoga te doen, in je eigen vertrouwde omgeving. Kies jouw favoriete les uit en doe live mee, of kijk de les terug tot 48 uur later!

Gebruik code dnyslivestream bij de checkout.

DNYS x Holistik - GRATIS livestream les
DNYS x Holistik - 20% korting unlimited abbo

korting unlimited abonnement

20% op de eerste twee maanden

OIn onze studios in hartje Amsterdam worden meer dan 60 verschillende lessen per week gegeven, van Restorative tot Ashtanga, Nidra, Wim Hof methode en nog veel meer. Want, yoga is voor iedereen en het grootste cadeau dat je jezelf kunt geven. Nu speciaal voor jou, bieden wij 20% korting aan op het Unlimited Abonnement. Dat houdt in dat jij de eerste twee maanden voor maar €63,20 onbeperkt lessen kunt volgen.

Interested? Mail naar info@denieuweyogaschool onder vernoeming van: Deal Unlimited Abonnement.